niedziela, 3 września 2017

Wszystko, co wiemy o sezonie 7

Cześć. Witam was po dłuższej przerwie, niestety nie miałam żadnych chęci do pisania. Do tego zaczęłam się udzielać na fandoms, ale niestety nasz serial wyeliminowano. Postaram się wrócić na bloga i wrzucać notatki. Nie wiem jak to jeszcze będzie z nauką, więc proszę o wyrozumienie. :D A dzisiaj postanowiłam dla was zebrać najważniejsze informacje na temat sezonu 7. Zapraszam do rozwinięcia. 
ODCINEK 7X01 JUŻ 6 PAŹDZIERNIKA! 
  • Sezon 7 będzie liczył 22 odcinki
  • Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 6 października 2017 roku
  • W głównej obsadzie znajdą się: Colin O'Donoghue, Lana Parrilla, Robert Carlyle, Andrew J. West, Alison Fernandez, Dania Ramirez, Gabrielle Anwar oraz Mekia Cox
  • Role powracające mają Adelaide Kane oraz Rose Reynolds
  • Tytuły odcinków:
           7x01- Hyperion Heights
           7x02- A Pirate's Life (odcinek o Haku, pojawi się gościnnie Jennifer Morrison oraz Jared                    Gilmore)
           7x03- The Garden of Forking Paths
           7x04- Beauty (odcinek o Goldzie, pojawi się gościnnie Emilie de Ravin oraz Giles Matthey)
           7x05- Greenbacks (odcinek o księżniczce Tianie, granej przez Mekię Cox)
           7x06- Wake Up Call
  • Dania Ramirez wcieli się w rolę Kopciuszka, Gebrielle Anwar w Macochę, Mekia Cox w Tianę, Adelaide Kane w Drizzelę, a Rose Reynolds w Alicję z Krainy Czarów
  • Wszystkie postacie będą pod wpływem klątwy, będą żyły w nowym mieście i będą miały nowe osobowości, a oto ich imiona:
          Colin O'Donoghue- Rogers
          Lana Parrilla- Roni
          Robert Carlyle- Weaver
          Dania Ramirez- Jacinda
          Gabrielle Anwar- Victoria Belfrey
          Mekia Cox- Sabine
          Adelaide Kane- Ivy
          Rose Reynolds- Tilly
  • Będzie więcej wątków LGBT
  • Poznamy historię matki Haka
  • Roni będzie barmanką w Seattle, która będzie miała swój własny bar
  • Rogers i Weaver pracują jako policjanci
  • Złoczyńcą w tym sezonie będzie macocha Kopciuszka
  • Pojawi się nowa miłość w życiu Roni
  • Emma Booth zagra czarownicę, nie zastąpi ona Zeleny
  • Robin Givens zagra Eudorę, matkę Tiany
  • Kevin Ryan zagra księcia, podobno Naveen'a
  • Przeskok czasowy jest dłuższy niż 10 lat
  • Pojawi się nowy Wybawiciel
  • Dowiemy się czemu Macocha stanie się zła
  • Dowiemy się także, czemu Emma, Belle, Zelena, Śnieżka i David są nieobecni
  • Zobaczymy, czy Emma i Hak mają dziecko
  • Poznamy nowych Autorów i ich książki
  • Dowiemy się, czym była ciemność, która zaatakowała Henry'ego w Zaczarowanym Lesie
  • Zobaczymy nowe wersje "starych" historii
Wydaje mi się, że to wszystko, z takich najważniejszych informacji. Na pewno tutaj wszystkiego nie ma, więc jeżeli ominęłam coś ważnego, to napiszcie w komentarzu. Co sądzicie o tych wszystkich informacjach? Czekacie na sezon 7, czy jednak jesteście nastawieni sceptycznie? Czekam na wasze komentarze.

10 komentarzy:

  1. W sumie to czekam na 7 sezon ponieważ ciekawi mnie jak to wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na 7 sezon by zobaczyć jak to wszystko wyjdzie.Czy tylko ja mam wrażenie ,że nowym wybawicielem może zostać dziecko Emmy i Haka.Swego czasu krążyła teoria ,że to Henry mógł rzucić klątwe by uciec z Zaczarowanego Lasu sądzę ,że mogło tak być.Oglądam stare odcinki dla przypomnienia sobie i tam było ,że Charmingowie rzucili mroczną klątwę Snow zmiażdżyła serce Davida , ale uratowała go dzieląc z nim swe serce.A co jeśli Henry zrobił to samo z swoją żoną wszyscy stracili swoje wspomnienia i niczego nie pamiętają a on tak tylko udaje ,że to wszystko nieprawda jest by ich chronić .Oczywiście nie mówię ,że tak może być , ale fajnie by było jakby poszli w takim kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z początku byłam trochę sceptycznie nastawiona do tego sezonu.Ale teraz nie mogę się doczekać .Lubię odcinki o Haku i jestem ciekawa historii jego matki , ale niech nie robią ,że jego matka porzuciła go i jego brata .Hak się o tym dowiaduje i zabija go jak swego ojca , to by była powtórka z rozrywki.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi strasznie się podoba że Macocha z Kopciuszka da ognia teraz, już w 6 sezonie poczułem że mnie trafia szlag, aktorka idealna a wątek tylko na 1 odcinek bo to przecież "nieopowiedziana historia" czekam tylko, kicha bo Matka Kopciuszka nie miała żadnej magii więc trochę nie wiele może chyba że z tą czarownicą. I ciekawi mnie jaka wiedźma tu się pojawi przewertowałem bajki baśnie dzisney`a, i prawde powiedziawszy z kobiecych czarnych charakterów to już wyczerpali limit. No chyba że mowa o Morganie siostrze Urszuli, (Młodsza siostra morskiej wiedźmy)

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.instagram.com/p/BYqtrbMFawA/?tagged=emmaswan patrzcie co znalazłam a już się bałam ,że Emma nie spotka się z dorosłym Henrym.Teraz jestem strasznie ciekawa co się tam stanie ,że Emmy nie będzie już więcej w serialu.

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.instagram.com/p/BYqtpcYliPS/?tagged=emmaswan jeszcze taki smaczek znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z dobrych wieści: Rebecca Mader także zagra w siódmym sezonie. I to w kilku epizodach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy pojawi się jeszcze jakiś sneak peek z 7x01 przed emisją odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy będzie możliwość jak dotychczas komentowania odcinków na blogu.

    OdpowiedzUsuń