wtorek, 8 sierpnia 2017

Tytuł odcinka 7x04

Cześć. Właśnie zauważyłam, że nie wstawiła tytułu odcinka 7x04, więc oto jest i post! A więcej informacji o tym odcinku w rozwinięciu. :D
 
"Piękno/Piękna"

Jak już wiemy, odcinek ten będzie skupiał się na postaci Rumple'a. Zobaczymy co się działo w jego życiu w czasie pomiędzy odcinkami 6x22 a 7x01. Do tego w odcinku pojawi się postać Belle oraz ich syn Gideon. Ja bardzo się cieszę na ich powrót, nawet na jeden odcinek. A wy co sądzicie? Czekacie na odcinek o Goldzie?

6 komentarzy:

  1. Cieszę się na powrót Belle i Gideona , tylko może mi ktoś wyjaśnić jakim cudem Gideon dorośnie i zaś bedzie miał 28 lat skoro przeskok w czasie ma być tylko o 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten przeskok będzie większy.

      Usuń
    2. Dzięki myślałam ,że przeskok w czasie będzie o 10 lat.

      Usuń
  2. Cieszę się na powrót Belle i Gideona nawet jeśli to tylko jeden odcinek.Mogłabyś zrobić posta o potencjalnym 8 sez OUAT krążą takie informacje, i posta o Henry'm ,że niby to on rzucił klątwę by wydostać się z Zaczarowanego Lasu też krążą takie spekulacje i teorie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam o tym ,że jak spodoba się widzom 7 sez i oglądalność będzie dobra to jest szansa na 8 sez albo nawet i 9.Według mnie nie ma na to szans już i tak z ledwością dostali przedłużenie na 7 sez a tu mowa o kolejnych sezonach .Nie oszukujmy się większość widzów będzie ogladała 7 sez tylko ze względu na Lanę ,Colina i Roberta , a wątpię by oni przedłużyli kontrakty na kolejne sezony , w sumie też będą chcieli ruszyć na przód.

      Usuń
  3. Skoro ma być to odcinek poświęcony Goldowi to istnieje szansa ,że poznamy jego nową tożsamość .Bo słyszałam ,że twórcy nie chcą ujawniać jego nowej tożsamości ,że budują wokół jego postaci niepokój i jest mocno związany z wydarzeniami z Seattle , a tak btw cieszę się ,że w tym odc będą Belle i Gideon.

    OdpowiedzUsuń